E-boek in makkelijke taal - A Christmas Carol

E-boek in makkelijke taal - A Christmas Carol - Charles Dickens | Do-index.org

INFORMATIE

AUTEUR
Charles Dickens
DIMENSIE
7,1 MB
BESTANDSNAAM
E-boek in makkelijke taal - A Christmas Carol.pdf

Wil je het boek lezen?E-boek in makkelijke taal - A Christmas Carol in pdf-formaat? Goede keuze! Dit boek is geschreven door de auteur Charles Dickens. Lezen E-boek in makkelijke taal - A Christmas Carol Online is nu zo gemakkelijk!



OMSCHRIJVING


Is lezen niet jouw sterkste kant? Dan is dit e-boek speciaal voor jou!Dit beroemde kerstverhaal speelt zich af in 1843, op kerstavond. Iedereen viert gezellig kerst met elkaar, behalve één man: Ebenezer Scrooge. Scrooge vindt kerst zonde van zijn tijd, hij verdient liever geld. Maar dan krijgt Scrooge wel heel vreemd bezoek. Het is zijn allerlaatste kans om zijn leven te beteren en kerst te vieren zoals het hoort ...A Christmas Carol is een van de bekendste verhalen uit de geschiedenis. Dit boek maakt deel uit van de reeks "e-boeken in eenvoudige taal': makkelijk te lezen verhalen voor op je smartphone, tablet, laptop of e-reader. Speciaal voor jongeren en volwassenen die nog niet zo makkelijk lezen.Voor: jongeren vanaf 10 jaar en volwassenenLeesniveau: A2/B1


...tmas Carol is een van de bekendste verhalen uit de geschiedenis ... E-boeken in makkelijke taal! | Lezen voor Iedereen ... . Dit boek maakt deel uit van de reeks "e-boeken in eenvoudige taal': makkelijk te lezen verhalen voor op je smartphone, tablet, laptop of e-reader. Speciaal voor jongeren en volwassenen die nog niet zo makkelijk lezen. Voor: jongeren vanaf 10 jaar en volwassenen. Leesniveau ... Op zoek naar artikelen van Uitgeverij Eenvoudig Communiceren? Artikelen van Uitgeverij Eenvoudig Communiceren koop je eenvoudig online bij bol.com Lees hier het e-boek A Christmas Carol in makkelijke taal. ... Makkelijke Engelse boeken om te lezen. | engelseboeken ... ... .com Lees hier het e-boek A Christmas Carol in makkelijke taal. Auteur: Charles Dickens. Doelgroep leeftijd jongeren vanaf 10 jaar en volwassenen. Doelgroep leesniveau: A2/B1. Aantal pagina's: 77. Uitgave: gebonden A Christmas Carol De gierige en kille zakenman Scrooge krijgt op kerst...



GERELATEERDE BOEKEN